Onderstaande geleide meditaties worden je aangeboden door de trainers van Mindful Netwerk.

Echt de vruchten plukken van de Mindfulnesstraining en met meer gemak je leven leven?
We raden onze deelnemers aan om dagelijks Mindfulness te beoefenen. Dat kan een informele beoefening zijn zoals bijvoorbeeld tijdens het eten koken of tijdens het wachten op de bus.
Het is ook belangrijk dat je regelmatig de tijd neemt om je terug te trekken. Om even ongestoord de tijd te nemen voor de beoefening. Dan kan een geleide Mindfulnessmeditatie helpend zijn om je aandacht te trainen.

Mediterend je brein leren kennen

De Lego-steentjes van mindfulness

Lego en de vier gebieden in ons brein

De zes kenmerken van mindfulness

Meditatie met aandacht voor het keuzemoment

Mindfulness opstelling

Verkenning van de vijf elementen

De vijf hindernissen

Ontwikkelen van gelijkmoedigheid

Ontmoet je hart- en buikbrein

Hieronder vind je de facebooklive meditaties in het kader van de Week van Mindfulness 2019.

Week van Mindfulness dag 1

met Josta Kolkman

Week van Mindfulness dag 3

met Henriette Diercxksens

Week van Mindfulness dag 5 met

Marijke van Duinhoven

Week van Mindfulness dag 6 met

Annemieke van Duinhoven

Week van Mindfulness dag 2

met Masja Bijman

Week van Mindfulness dag 4 met

Dorle Lommatzsch

Week van Mindfulness dag 7 met

Dorle Lommatzsch

Sluit Menu